lørdag 1. mai 2010

Vår 2010










Da var det 1. mai og ny sesong! Kan se tilbake på to gode sesonger som yngre junior, og ser fram til å ta steget opp i M19/20 klassen.

Årets sesong ble avsluttet bra, først med en 6.plass i norgescupfinalen på Tolga. Deretter fulgte sammenlagtseier i Tour De Meråker opp. Under det siste motbakkeløpet endte jeg på 3.plass, like bak løpere som Ole Marius Bach!

Mange skiløpere velger å ta seg fri noen uker i april, for min del har jeg holdt det gående "som vanlig". Bruker å fungere for meg, og er dermed bedre rustet for mange treningstimer i sommer. Det er enda skiføre i Meråker, selv om det er nokså bart nede i selve bygda. Skolen har blitt pusset opp og vi flyttet inn på den nye skola for ikke alt for lenge siden. Skolen er mye bedre enn den gamle. Er lagt stor vekt på ventilasjon i hele bygget. Regner med mange av dere får se den når dere drar på sommerskiskole i sommer. Den er ikke 100% ferdig enda, men det aller meste er på plass.

Fremover blir det en del konkurranser med joggeskoene på beina, blir morsomt å konkurrere med annet underlag enn ski. Har vært litt lei ski og snø i det siste :)

Vi snakkes!
Martin






Bilder:






- Starten fra Grovamila (en del av Tour De Meråker) hvor løpere som Petter Northug, Marthe Kristoffersen og Frode Estil stilte til start.




- Petter og Tomas underveis i Grovamila

- Meg etter Grovamila

- Interiøret til den nye skola (Bildet er tatt før vi flyttet inn, så mangler møbler osv.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar