mandag 25. januar 2010

KM i Møre og Romsdal gjennomført

Da var det mandag igjen og tilbake i Meråker etter ei flott helg på Halsa. Skiløypene i Meråker er strøkne for tiden! Masse snø, sol og fine temperaturer gir kjempestemning på hver tur.

I helga var det KM i Møre og Romsdal jeg fikk muligheten til å prøve meg på. Bodde hos en klassekamerat i Halsa, mens rennene foregikk i Surnadal og Betna. Lørdagen var første løpet avviklet i Surnadal, der det også skulle vært Norgescup for et par uker siden. Men den ble avlyst pga kulde.

Lørdagen gikk vi stafett, 3x5 km. Gikk på mixlag med Anders Sætherø og Berit Mogstad som begge går på Meråker VGS. Vi endte til slutt på 4.plass, god innsats av alle! For min del var det et helt ok løp, fikk likevel beste etappetid :) Søndagen var det 10km skøyting i Betna. Der gikk det bedre og vant klassen min med 1min og 14 sek på 2.plassen som ble kretsmester i Møre og Romsdal. Var morsomt å gå, godt med snø og faste, fine forhold. Været var også på arrangørenes side.

Mer fra rennene kan dere finne på Surnadal IL sine hjemmesider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar